הקואליציה לא תומכת בחוק, בנט נגד האופוזיציה: "פוגעים במדינה"

    אבי רבינא 1 Comment on הקואליציה לא תומכת בחוק, בנט נגד האופוזיציה: "פוגעים במדינה"

    ראש הממשלה נפתלי בנט תוקף את האופוזיציה, לאחר שהקואליציה בראשותו לא מסוגלת להעביר חוק קריטי לביטחון המדינה, לאחר שהכניס גורמים אנטי ציונים לקואליציה. בנט האשים את האופוזיציה: "הם פוגעים באופן מכוון במדינה"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (שני) בישיבת סיעת ימינה להתקפה של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על הממשלה שאינה יכולה להעביר חוק ביטחוני חשוב לטובת המדינה. בנט תקף את נתניהו והאופוזיציה: "לצערי באופוזיציה הם קיבלו החלטה שבמקום לבקר את הממשלה הם פוגעים במדינה".

    לטענת בנט, "זו החלטה אסטרטגית באופן עקבי כעונש על התסכול שלהם מלהיות באופוזיציה, שבמקום לבקר ולהקשות על הממשלה הם פוגעים באופן מכוון וסיסטמטי במדינה".

    בנט הציג לדבריו את הישגי הממשלה מבלי לפרט בהרחבה, לדבריו, "יש לנו ממשלה טובה, טובה מאוד. אני לא זוכר ממשלה כל כך אפקטיבית, רצינית שפותרת בעיות אמיתיות ודיי מהר. ממצב של בעיה ועד מצב למציאת פתרון ועד למימוש הפיתרון בפועל".

    עוד הוסיף, "טווחי הזמנים הם כמעט חסרי תקדים. הורישו לנו חור בנתב"ג, שהיה קיים מתחילת הקורונה ועד עכשיו. ותוך יומיים כמעט שילשנו את מס העמדות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה פתטי, זה הביצועים המרשימים של פתירת בעיות, להוסיף עמדות בנתב"ג, ממש מרשים "ממצב של בעיה ועד מצב למציאת פיתרון ועד למימוש בפועל"
      ממש ילד שנכנס לנעליים שגדולות עליו בכמה מידות, רק להרוס את היהדות הוא יודע.